środa, 22 lutego 2017


Marzenia, wiara i nadzieja, siły przed którymi topnieje mgła i choćby otuliła cały świat... ja zawsze znajdę siły















Właśnie wybrałem się w przeszłość której historia toczy swoje życie na Warmii i Mazurach. Zagubionego chłopca który zawsze marzył o własnej drodze i pomimo dobrego życia i zabawy z ludźmi których znał i których Kochał to czegoś dalej mu brakowało...

Czasami trzeba kilku dobrych lat aby nauczyć się rozumieć własne pragnienia. Ścieżka którą przechodziłem w tym momencie była bardzo buntowniczym okresem, pełna wzlotów i upadków, brakiem kontroli nad własnym Ja. Myślę że była to droga przez mgłę przed którą uciekałem potykając się o własne nogi. Gdybym mógł to nakręcić(haha) i prześledzić dokładniej swoją przeszłość(haha), przeżyć ją jeszcze raz... 

Teraz już wiem że zostawiłbym to tak jak było, w nienaruszonym stanie. Bez względu na miłe czy złe chwile, była to lekcja życia dzięki której rozwijamy umiejętność kreowania naszego świata, miejsca na ziemi które zasłużyło na Szacunek, Miłość i Radość z naszej strony.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz